Tengah Sedap LIVE, Tingkap Di Ketuk Kuat..Tindakan Tenang Lelaki Ini Buat Ramai Kagum.

Terbaharu, menerusi perkongsian video di facebook rizal hakimm serta Youtube oleh Bilfami TV, pemuda berkenaan yang sedang melakukan rakaman tiba-tiba diga.nggu dengan ketukan tingkap yang kuat.

Video berdurasi satu minit 50 saat itu menunjukkan tingkap bilik pada mulanya diketuk dengan perlahan sebelum bertambah kuat.

Pemuda tersebut yang kelihatan tenang, kemudiannya bangun dari kerusi dan terus membuka tingkap sekaligus ketukan pun berhenti.

Namun, setelah tingkap ditutup semula, kelihatan pada saat ke 32, tingkap berkenaan kembali diketuk.

Ber.ang dengan keadaan itu, pemuda berkenaan terus mengambil kitab Al-Quran lalu mengalunkan bacaan ayat suci dengan merdunya ke arah tingkap yang dibuka.

Tidak sampai beberapa saat ayat suci dibaca, tingkap diketuk dengan kuat sebelum keadaan menjadi senyap.

Reaksi Netizen

Vedio ni nak kata betul ke x atau lak0nan semata2…percaya benda ghalb ni mmg ujud mmg sye pernah lalui…bukan la Bab ketok pintu..tapi pelikknye cun2 plak p0sisi rakaman tu budak ni buat …ada tukang rec plak tu…lagi 1 setinggi Mana pon ilmu kita Bab agama kalau berdepan dgn benda2 mcm ni rasa2 xsempat nak buat alunan dah nak baca ayat al quran….entah laaa…xtaw nak ckp dah…kalau betul bertuah la dia.

Aku pernah tengah2 malam pintu bilik aku kena ketuk. Sambil mamai2 tu aku capai parrang tepi katil. Bukak2 pintu rupanya anak aku. Nasib baik aku tak zasss satu kali. Aku bukan boleh terkejutt terjaga tengah malam.. mula la kira nak buh parrang je. Hal2 hantv ni aku tak pernah masuk dlm kepala.

Makin merebaak ketok² ni, kalau dia ketok umah aku siap la. Aku jerkah balek “ingat ketuk² ramadhan ka ??? Ramadhan lambat lagi la!!! ” getaq² gak la taip komen ni.

Fa.ke atau real, yang penting pengaajaran kat sini, korang standby handphone malam². bila dengar bunyi ketukan tu korang cepat² rakamm. Letak fon kamera tu menghadap pintu. jangan pegang fon. Bukak pintu perlahan lahan dan kasi benda tu nampak. dah rakam, upload. biar benda tu femess.
 

Sumber: RizalHakimm/SK/OM

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*