Founder Kecantikan Ini Samakan Para Isteri Dengan Haiwan Ternakan, Netizen Berang Keluarkan Gambar Lama Beliau.

Sebelum ini kecoh juga di mediasosial mengenai seorang founder produk kurus dan kecantikan dimana dia sanggup share video intim dia bersama suaminya. Sanggup tunjuk video ber0menn depan anak dalam Faceebook hanya untuk lakukan produk jualannya.

Pemikiran kejar duit
Teruk benar pemikiran kejar duit, kejar dunia sampai gadai maruah diri, maruah suami, bahkan maruah anak-anak.Tak malu ke anak nanti bila dia ke sekolah kawan-kawan pakat kata,

“Mak dia la berbogl dalam Facebook. Mak dia la buat video intim dan post kat story Facebook hanya untuk jual produk”.

Demi wang, demi lariskan produk, tak sangka ada orang sanggup buat begini. Sungguh tak masuk akal. Terbaru, founder ini telah menghina para-para isteri dengan memanggil mereka haiwan peliharaan. tidak cukup dengan itu, dia juga memanggil mereka dengan panggilan gemuk&hitam.

 

Diserang oleh warganet

Bila diserang bertalu-talu oleh netizen, namun jawapannya ringkas sahaja , “Tak apa. Saya dapat pahala orang mengata. Acc bank saya penuh, orang pakat beli dan jualan saya laris.”

Bukan kau yang dapat pahala, bahkan orang yang mengata itu dapat pahala. Bukankah Nabi SAW bersabda agar cegah perkara mungkar dengan tangan jika mampu, jika tidak dengan lisan dan selemah-lemah iman dengan tidak redha dalam hati.

Luahan Warganet

Lalu gambar lama beliau di korek netizen

Sanggup lakukan semua ini hanya untuk lariskan produknya, sebenarnya taktik ini telah lama digunakan oleh founder produk lain, namun founder ini melampau, sampai sanggup buat semua perkara diatas.Menjaga kehormatan diri antara perkara yang berkaitan dengan maruah diri. Orang yang tidak memelihara kehormatan diri bererti dia menjatuhkan maruah diri sendiri serta maruah keluarganya.

 

Artikel by: StephenGigitDia

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*